چطور بفهمیم چقدر از اینترنت ایرانسل مونده

از کجا بفهمم بسته اینترنت ایرانسل چقدر باقی مانده است؟ در گذشته برای مشاهده میزان استفاده از بسته اینترنت فقط از طریق کدهای سفارشی امکان پذیر بود، اما امروزه با پیشرفت اپراتورها روش های جدیدی به وجود آمده است که می توان میزان اینترنت مصرفی را با جزئیات مشاهده کرد. برای این کار، نکته Magerta را دنبال کنید.

مقاله پیشنهادی: چگونه از میزان شارژ ایرانسلی که داریم مطلع شویم؟

چگونه استعلام موجودی بسته ایرانسل را با 3 روش آسان بررسی کنیم

1- استعلام موجودی اینترنت ایرانسل با کد سفارشی USSD
2- استعلام موجودی اینترنت ایرانسل با برنامه مای ایرانسل
3- تلفن گویا ایرانسل برای استعلام موجودی طرح اینترنت

1- بقیه اینترنت ایرانسل را با کد دستوری USSD ببینید

برای اطلاع از وضعیت بسته اینترنت ایرانسل باید کد دستوری *555*1*#4 را شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، یک صفحه کوچک با دو گزینه برای شما ظاهر می شود. در این صفحه عدد 1 را ارسال کنید و کمی صبر کنید تا مقدار اینترنت باقیمانده نمایش داده شود.

2- بررسی موجودی اینترنت ایرانسل با برنامه ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من یک برنامه کامل است که به لطف آن می توانید به صورت آفلاین از تمامی خدمات اپراتور ایرانسل استفاده کنید. یکی از این خدمات درخواست مبلغ باقیمانده از طرح اینترنت است که باید به شرح زیر عمل کنید.

برای مشاهده جزئیات کامل بسته اینترنتی که در اختیار دارید، روی کادر مشخص شده با رنگ قرمز کلیک کنید. اگر چندین بسته فعال دارید با ورود به این قسمت می توانید مشخصات تمامی بسته ها از قبیل مقدار مصرف شده، مقدار باقیمانده بسته و … را مشاهده کنید.

3- بقیه پکیج ایرانسل با تلفن گویا را ببینید

در صورت عدم تمایل به استفاده از روش های ذکر شده و یا عدم دسترسی به اینترنت می توانید با شماره گیری 700 از تلفن گویا ایرانسل استفاده کنید و همچنین می توانید از خطوط دیگر با شماره 0937700000 تماس بگیرید. علاوه بر استعلام اینترنت ایرانسل خود، می توانید از تلفن گویا ایرانسل برای انجام عملیاتی مانند انتقال شارژ، دریافت تنظیمات گوشی، ثبت مودم و … استفاده کنید.

همچنین تنظیمات اینترنت ایرانسل
را در گوشی شیائومی
و تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ
را برای ایرانسل بخوانید.

مشابه:  چرا من لاغر نمیشم نی نی سایت

⭐️ در این مقاله به این سوال پاسخ داده ایم که چگونه بدانیم چقدر از طرح اینترنت ایرانسل باقی مانده است، اگر مشکلی داشتید کافیست در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

برای استعلام و اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل خود چه کنیم؟ در ادامه این مقاله با شبکه داتیس همراه باشید تا از میزان اینترنت باقی مانده مطلع شوید.

اطلاعات حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل

ایرانسل یک شرکت خدمات اطلاعاتی است که در سال 1393 شروع به کار کرد. ایرانسل دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه و بزرگترین اپراتور دیتا در ایران است.

ایرانسل بسته های اینترنت را با قیمت مناسب ارائه می دهد و می توانید با سرعت خوب و قیمت مناسب از ایرانسل اینترنت تهیه کنید.

گاهی اوقات می خواهید بدانید چقدر از حجم اینترنت ایرانسل شما باقی مانده است.

راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که از میان آنها ساده ترین آنها را ارائه می دهیم. با ما بمان.

چگونه بفهمیم چقدر اینترنت داریم؟

در ادامه 4 روش را برای شما آماده کرده ایم تا متوجه شوید چقدر اینترنت باقی مانده است.

استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من برای تسهیل استفاده از خدمات ویژه مشترکین کارت های اعتباری ایرانسل و سیم کارت های دائمی طراحی شده است.

امکان بررسی موجودی اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن موبایل من ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل در هر زمان وجود دارد.

ابتدا برنامه ایرانسل من را دانلود کنید سپس وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در صفحه اصلی، می توانید از میزان باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل خود مطلع شوید و…

اگر حساب کاربری ندارید، باید آن را بسازید، و این بسیار ساده است:

شماره تلفن خود را وارد کنید که می خواهید از حجم اینترنت باقی مانده مطلع شوید سپس یک کد برای شما ارسال می شود، آن را در کادر وارد کنید.

استعلام بسته اینترنت در سامانه ایرانسل من

اگر نمی خواهید از اپلیکیشن استفاده کنید، می توانید وارد سیستم یا سایت ایرانسل شوید و پس از ورود به سیستم، میزان مصرف اینترنت باقی مانده خود را بررسی کنید.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری USSD

یکی از ساده ترین راه ها برای اطلاع از موجودی اینترنت ایرانسل استفاده از کدهای سفارشی USSD ارائه شده توسط این اپراتور است.

مشابه:  چرا در تلگرام گزینه new channel ندارم

با شماره گیری کد #4*1*555 می توان در هر لحظه از وضعیت بسته اینترنت ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی مطلع شد.

همچنین مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد 10*141، کل بسته های اینترنت اضافی و ترکیبی را مشاهده کنند.

تلفن گویا ایرانسل برای استعلام باقیمانده بسته اینترنت

اگر به اینترنت دسترسی ندارید، به راحتی می توانید از طریق تلفن گویا از بقیه طرح اینترنت خود مطلع شوید.

برای این کار 700 را شماره گیری کنید.

علاوه بر استعلام موجودی اینترنت ایرانسل، می‌توانید از تلفن گویا ایرانسل برای انجام عملیاتی مانند انتقال شارژ، راه‌اندازی تلفن، ثبت مودم و غیره استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

شبکه داتیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *