چرا در شاد کد فعال سازی نمیاد

با نصب برنامه شاد دانش آموزان، مدیران و معلمان مدارس تا امکان برگزاری کلاس های حضوری از طریق این برنامه تحت آموزش مجازی قرار گیرند. برای دسترسی به برنامه شاد و احراز هویت باید یک شماره تلفن همراه موجود و فعال وارد کنید تا کد فعال سازی برنامه به آن شماره ارسال شود و بتوانید از طریق کد وارد کلاس ها شوید. در ادامه این مقاله راهنمای دریافت و استفاده از کد فعال سازی شاد در دو نسخه اندروید و وب شاد را ارائه کرده ایم.

کد فعال سازی برنامه مبارک

برنامه شاد قابل نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی است و کاربرانی که از آیفون یا کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کنند باید به نسخه وب شاد دسترسی داشته باشند. (برای راهنمای نصب برنامه Shad در ویندوز کلیک کنید)

پس از دانلود برنامه شاد از سایت shad.ir، برای نصب برنامه و سپس احراز هویت، در صفحه اول برنامه باید بر روی گزینه “اتصال به برنامه” کلیک کنید و سپس نام خود یا آن را وارد کنید. از پدر و مادرت شماره تلفن.

توجه داشته باشید که شماره موبایلی که برای ورود به برنامه شاد استفاده می کنید باید همان شماره تلفنی باشد که در زمان ثبت نام به مدیر مدرسه ارائه کرده اید.

دانش آموزان و اساتید گرامی در صورت داشتن مشکلاتی از قبیل نصب نشدن برنامه، عدم احراز هویت، مشکل در دسترسی به کلاس و … می توانید از مشاوران ارشد ما کمک بگیرید. کارشناسان ما در تمام روزهای هفته در خدمت شما هستند. حتی در روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر.

الان تماس بگیر

از سراسر کشور با شماره 9099071612 تماس بگیرید

تماس از استان تهران 9092301611

حتی در روزهای تعطیل از تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید

اگر شماره تلفن همراه خود را تغییر داده اید، حتماً به مدیر مدرسه اطلاع دهید، در غیر این صورت کلاس های درس برای شما نمایش داده نمی شود و مدیر باید اطلاعات دانش آموز را در سایت سناد به روز کند تا احراز هویت در شاد بدون انجام شود. چالش ها و مسائل.

با وارد کردن شماره تلفن همراه در کمتر از یک دقیقه کد فعال سازی به همان شماره ارسال می شود که باید در قسمت درخواستی وارد کنید. اگر شماره را اشتباه وارد کردید، گزینه صحیح را انتخاب کنید تا به مرحله قبل برگردید و آن را تصحیح کنید.

در صورتی که کد فعالسازی شاد در عرض یک دقیقه ارسال نشد، گزینه «ارسال مجدد کد فعالسازی شاد» را انتخاب کنید تا کد برای شما ارسال شود.

با وارد کردن کد فعال سازی و تعیین نام کاربری وارد مرحله احراز هویت می شوید. احراز هویت در Shaad برای دانش آموزان، معلمان و مدیران تنظیم شده است. اگر دانش آموز هستید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، “اتصال به مدرسه من” را انتخاب کنید.

سپس با کلیک بر روی افزودن کاربر، نقش دانشجویی خود را مشخص کنید.

پس از انتخاب نقش باید کد ملی دانش آموز را وارد کنید و سپس سال تولد، ماه و روز دانش آموز را مشخص کنید.

پس از انجام تمامی مراحل بالا، احراز هویت شما با موفقیت انجام می شود و وارد برنامه شاد می شوید

اما اگر احراز هویت انجام نشد، باید به مدیر مدرسه اطلاع دهید. البته تمامی اطلاعاتی که وارد کرده اید را دوبار چک کنید و پس از اطمینان از صحت اطلاعات به مدیر اطلاع دهید تا پروفایل شما را در شبکه شاد ذخیره کند.

کد فعال سازی HappyWeb

آیا در هنگام فعال سازی برنامه شاد با مشکل مواجه شدید؟

نگران نباش همین الان تماس بگیر

از سراسر کشور با شماره 9099071612 تماس بگیرید

حتی در روزهای تعطیل از تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید

اتصال به نسخه تحت وب شاد نیز با ارسال کد فعال سازی به شماره تلفن همراه دانش آموز یا والدین وی انجام می شود. برای نصب شاد وب وارد shad.ir شده و سپس مطابق تصویر زیر “دانلود نسخه وب” را انتخاب کنید.

مشابه:  چرا به محراب مسجد محراب می گویند

سپس شماره موبایل خود را وارد کنید. شماره ارائه شده باید در دسترس و فعال باشد زیرا کد فعال سازی برای آن ارسال می شود.

در کمتر از یک دقیقه یک کد امنیتی برای شما ارسال می شود که باید در این قسمت وارد کنید.

پس از وارد کردن کد امنیتی برنامه شاد، به سیستم وارد می شود که از قسمت ورود دانش آموز می توانید مراحل احراز هویت را تکمیل کنید.

اکنون باید روی گزینه “ورود دانشجویی” کلیک کنید.

برای احراز هویت در سایت شاد می بست، همانند اپلیکیشن شاد، کد ملی، سال، ماه و روز تولد دانش آموز را وارد کنید.

سوالات متداول برای دانش آموزان

کد فعال سازی برنامه شاد چیست؟

پس از نصب shabake shad بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر خود باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد فعال سازی برای شما ارسال شود. اگر کد را ارسال نکنید، نمی توانید به برنامه دسترسی داشته باشید یا به کلاس ها بپیوندید.

چرا نمی توانم کد فعال سازی Happy را دریافت کنم؟

برای نصب برنامه شاد باید اینترنت فعال باشد پس ابتدا اتصال اینترنت را چک کنید سپس برنامه را نصب کنید. اگر بعد از یک دقیقه ارسال نشد، گزینه Resend Happy Activation Code را کلیک کنید.

کد فعال سازی برنامه شاد چیست؟

کد فعال سازی برنامه شاد برای هر کاربر این سرویس پیام رسان متفاوت است.

چرا برنامه شاد در مرحله دریافت کد فعال سازی شاد گیر می کند؟

در صورتی که هنگام نصب برنامه شاد کد فعال سازی ارسال نشد و یا برنامه به مرحله بعد نرفت، برنامه را حذف و مجددا نصب کنید یا یک مرحله به عقب برگردید.

در این مقاله راهنمای کامل فعال سازی شبکه شاد با استفاده از کد ارائه شده است. اگر مشکل یا اختلالی در دسترسی به برنامه دارید، با کارشناسان پشتیبانی برنامه شاد یا مشاوران مرکز مشاوره پاسخ تماس بگیرید. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک هایی که در مورد نحوه ارسال پیام در Shad، Shad PV، نحوه دسترسی به گروه Shad با لینک و تفاوت Shad on web و Shad توضیح می دهد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پس از شیوع ویروس کرونا، وزارت بهداشت دستور تعطیلی کلیه مدارس کشور در تمامی مقاطع و همچنین دانشگاه های کشور را برای جلوگیری از شیوع این بیماری صادر کرد و معلمان و مدیران مجبور به استفاده از شبکه های اجتماعی شدند. برای آموزش و تعلیم دانش آموزان. او علاوه بر برنامه های آموزشی در تلویزیون و رادیو، سیستمی به نام سیستم شاد را طراحی کرد.

برنامه شاد یکی از جامع ترین اپلیکیشن های ارائه شده توسط آموزش و پرورش است و دانش آموزان برای دسترسی به آن باید با همان شماره موبایلی که در زمان ثبت نام به مدرسه داده اند وارد شوند و ثبت نام کنند و رمز ورود به پیام رسان شاد را دریافت کنند. پس از دریافت کد فعال سازی شاد و تکمیل مراحل ثبت نام، می توانند به عنوان کاربر این اپلیکیشن از امکانات برنامه شاد استفاده کنند.

گاهی اوقات کاربران در دریافت کد فعال سازی پیامکی برنامه دچار مشکل می شوند که در این مقاله به بررسی دلایل ارسال نشدن کد فعال سازی برنامه شاد، نحوه فعال سازی برنامه پس از دریافت کد فعال سازی نسخه های تحت وب و اندروید و همچنین فعال سازی می پردازیم. اینترنت رایگان برنامه شاد نتیجه داد.

کد فعال سازی خوب

شاد یک برنامه آموزش از راه دور برای دانش آموزان در زمان تعطیلی مدارس است که همزمان با شیوع ویروس کرونا توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات طراحی شده است تا دانش آموزان بتوانند بدون نیاز به حضور در مدارس در محیطی سالم به تحصیل بپردازند. با توجه به محدودیت تعداد کاربران در این پیام رسان، تنها مدیران، دانش آموزان و معلمانی که اطلاعات آنها در سامانه آموزش و پرورش سناد ثبت شده است و پس از نصب برنامه و وارد کردن اطلاعاتی مانند کد ملی و شماره شناسنامه مجاز به عضویت هستند. آی تی. … مجوز ورود و دسترسی به دوره ها در این محیط ارائه می شود.

مشابه:  چرا صبح از خواب بیدار میشم کف پام درد میکنه

نصب برنامه شاد بر روی گوشی های اندرویدی آسان است. به این ترتیب کاربران باید ابتدا برای نصب برنامه به سایت shad.ir مراجعه کرده، برنامه را دانلود کرده و پس از نصب آن بر روی تلفن همراه، شماره موبایل را وارد کنند. لازم به ذکر است شماره همراه ثبت شده در برنامه باید همان شماره ای باشد که در زمان ثبت نام مدرسه توسط اولیا در پرونده دانش آموز درج شده است.

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، پیامکی محرمانه توسط برنامه شاد ارسال می شود که حاوی رمز ورود به برنامه شاد یا کد فعال سازی شاد است. Shad را وارد کنید تا اجازه دسترسی به برنامه و ورود به کلاس ها و غیره را داشته باشید. برای آنها.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید برنامه شاد

چگونه یک کد فعال سازی شاد دریافت کنیم

برنامه شاد فقط بر روی موبایل ها و تبلت های فعال با سیستم عامل اندروید قابل نصب است و کاربرانی که قصد دسترسی به شاد با استفاده از آیفون یا کامپیوتر را دارند باید از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنند.

برای دانلود برنامه شاد ابتدا وارد سایت شاد به نشانی shad.ir شوید و گزینه دانلود نسخه اندروید برنامه را انتخاب کنید یا بر روی نسخه تحت وب کلیک کنید.

در مرحله بعد باید شماره موبایل را وارد کرده و منتظر بمانید تا رمز عبور وارد پیام رسان شود.

در این مرحله کد پیامک ارسالی برنامه را که همان کد فعال سازی شاد است را وارد کنید.

پس از این مرحله و ورود به صفحه اصلی باید بر روی گزینه “Enter the School” کلیک کرده و نقش خود را انتخاب و احراز هویت کنید.

همچنین کاربرانی که در فرآیند احراز هویت در برنامه شاد مشکل دارند می توانند برای آگاهی کامل از روند بعدی و احراز هویت به مقاله زیر مراجعه کنند و همچنین در این مقاله به مشکل عدم احراز هویت برنامه شاد به طور کامل پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: انجام احراز هویت در برنامه شاد

دلیل عدم دریافت کد فعال سازی شاد

یکی از بزرگترین مشکلات برنامه شاد پس از نصب، دریافت رمز عبور برای اتصال به پیام رسان است، زیرا تا زمانی که کد فعال سازی از طریق پیامک ارسال نشود، امکان ورود به برنامه و انجام احراز هویت و عضویت در کانال وجود ندارد. برای این منظور و برای رفع مشکل عدم دریافت کد فعال سازی برنامه شاد، در زیر راهکارهایی که کاربران می توانند برای دریافت کد فعال سازی استفاده کنند، آورده شده است.

برای استفاده از برنامه شاد، کاربران باید اینترنت خود را روشن کنند. اگر کد را دریافت نکردند ابتدا اتصال دستگاه به اینترنت را بررسی کنید و اگر بعد از یک دقیقه دریافت نشد گزینه ارسال مجدد Shad را کلیک کنید. کد فعال سازی.

در صورتی که پس از ورود به برنامه و وارد کردن شماره موبایل، رمز اس ام اس ارسال نشد، ابتدا بررسی کنید که آیا شماره موبایل به درستی وارد شده است یا خیر و در صورت صحیح وارد کردن شماره، یک بار موبایل را در حالت هواپیما روشن کرده و آن را تغییر دهید. بازگشت به حالت عادی که در بیشتر موارد پیامک دریافت می کند.

اگر تمامی موارد ذکر شده توسط کاربران تایید شد و همچنان پیامک دریافت نشد تنها راه حذف کامل برنامه و نصب مجدد آن است. همچنین به کاربرانی که برای ورود مجدد به برنامه مشکل دارند پیشنهاد می شود اکانت برنامه Happy خود را حذف و راه اندازی مجدد کنند که در مقاله زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

مشابه:  چرا در موارد علم معلول به علت عالم حقیقی همان علت است

بیشتر بخوانید: حذف اکانت برنامه شاد

نحوه دریافت کد فعال سازی اینترنت شاد

والدین می توانند از سرویس اینترنت دانش آموز شاد برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم استفاده کنند، فضایی که ممکن است فقط برای محتوای آموزشی برنامه شاد مورد استفاده قرار گیرد و به دانش آموزان امکان دسترسی به برنامه های دیگر و جستجو در Google را بدهد. کاربران نمی دهند. علاوه بر این، والدین می توانند سرویس اینترنت دانش آموز را در هر زمان خاموش کنند و طبق معمول به تمام محتوای اینترنتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش، اپراتورهای تلفن همراه مانند همراه اول و ایرانسل میزان ترافیک مصرفی برنامه شاد را کاملا رایگان دانستند و نحوه فعال سازی اینترنت رایگان برنامه شاد را در زیر تشریح می کنیم. علاوه بر این، این اپراتورها بر اساس نیاز دانش آموزان، سیم کارت های ویژه از جمله برنامه Happy را نیز ارائه کرده اند که والدین می توانند به صورت حضوری از فروشگاه های سراسر کشور خریداری کنند.

کاربران اپراتور همراه اول باید با شماره گیری 100 ستاره مربع (#100*) در صفحه تماس، به صفحه خدمات اینترنت دسترسی پیدا کنند، سپس در کادر مشخص شده عدد 1 (1.Account) را وارد کرده و در کادر باز شده گزینه را انتخاب کنند. .3 که اینترنت دانشجویی است و همچنین در سیم کارت های ایرانسل می توانید با شماره گیری ستاره مربع 555 (#555*) و انتخاب گزینه فعال سازی اینترنت دانشجویی که گزینه 3 است، به اینترنت شاد به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مخفی کردن شماره تلفن در برنامه شاد

کد غیر فعال سازی اینترنت شاد 

در صورت فعال بودن اینترنت شاد روی تلفن همراه، دسترسی به اینترنت مانند جستجوی گوگل، دسترسی به برنامه های ایمیل، شبکه های بانکی و غیره. غیرفعال می شود که والدین و کاربران می توانند آن را از راه حل دانلود برنامه شاد در حال استفاده دانلود کنند. یک کامپیوتر، اما در صورت عدم دسترسی به کامپیوتر، کاربران می توانند پس از پایان کار با برنامه شاد، اینترنت شاد را خاموش کرده و با خرید اینترنت یا بسته های اینترنت رایگان از برنامه های خود استفاده کنند.

کاربران موبایل برای غیرفعال کردن اینترنت شاد ابتدا باید با شماره گیری کد دستوری 100 ستاره مربع (#100*) و انتخاب گزینه 1 وارد حساب کاربری خود شده و سپس در انتهای گزینه 2 گزینه 3 که اینترنت دانشجو است را وارد کنند. که غیرفعال سازی است، می توانند پس از دریافت پیامک غیرفعال سازی اینترنت، از برنامه های اینترنتی خود استفاده کنند. همچنین مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیری ستاره مربع 555 (#555*) اینترنت شاد را غیرفعال کنند و گزینه 3 یعنی اینترنت دانشجویی و سپس گزینه 4 را انتخاب کنند.

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم را در خصوص کد فعال سازی شاد به دانش آموزان ارائه و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند. همچنین می توانید با عضویت در کانال های تلگرام یا اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار مربوط به دریافت رمز از پیام رسان مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: ساخت کانال در برنامه شاد

سوالات متداول

1- ✔️ کد فعال سازی شاد از چه طریقی ارسال می شود؟

✔️ پس از نصب برنامه شاد و وارد کردن شماره موبایل کد فعال سازی شاد از طریق پیامک ارسال می شود که توضیحات کامل آن در متن مقاله آمده است.

2- ✔️ علت عدم دریافت کد فعال سازی شاد چه می باشد؟

✔️ عدم دریافت کد فعال سازی شاد به دلایل مختلفی مانند عدم اتصال به اینترنت، اشتباه شماره موبایل و … می باشد که در متن مقاله به آن پرداخته شده است.

3- ✔️ کد غیر فعال سازی اینترنت رایگان شاد چه می باشد؟

✔️ اپراتورهای همراه اول و ایرانسل کدهای مختلف فعالسازی و غیرفعال سازی اینترنت شاد را ارائه کردند که در متن مقاله توضیح داده شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *