چرا مردان با زنان زیرک ازدواج میکنند

کتاب صوتی چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند – که به عنوان کتاب زنان باهوش نیز شناخته می شود – نوشته شری آرگو راهنمای روابط بین زن و مرد است. این کتاب به زنان کمک می کند تا روابط خود را با بازسازی عزت نفس و اعتماد به نفس خود ترمیم کنند.

نسخه صوتی کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش هستند با ترجمه پوراندخت رمدانی و صدای الناز شجاعی در اختیار شماست. این کتاب به فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز راه یافت و در فهرست کتاب‌هایی قرار دارد که زندگی شما را تغییر می‌دهند.

کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان باهوش هستند

بسیاری از ما ممکن است در رابطه با مرد مورد علاقه خود با مشکلاتی مواجه شویم. این مسائل به دلایل مختلفی به وجود می آیند. بسیاری از مشکلات به دلیل تفاوت های فردی است. برخی به خاطر اشتباهاتی است که هر یک از ما در زندگی مرتکب می شویم و بسیاری از اوقات مشکلات ما در یک رابطه عاشقانه به این دلیل است که با طناب دیگری به چاه رفته ایم.

بسیاری از کتاب‌ها، مجلات و مقالات روان‌شناسی زرد به زنان توصیه می‌کنند که خود را قربانی کنند تا رابطه‌شان را حفظ کنند. این نوع نگاه، زنان را موجوداتی ضعیف و دارای حس وابستگی معرفی می کند. زنانی که برای حفظ رابطه خود باید همیشه در دسترس و کمک کننده باشند. زنانی که همیشه به دنبال محبت مردان هستند و در نهایت تبدیل به عروسک یا برده ای شده اند که فقط برای ارضای نیازها و خواسته های مردان زندگی می کنند.

بیایید از خود بپرسیم: آیا چنین دیدگاهی درست است؟ آیا چنین توصیه هایی عزت نفس زنان را تضعیف نمی کند و اعتماد به نفس آنها را از بین نمی برد؟ آیا زنانی که چنین نقشی در رابطه خود دارند می توانند شادی را تجربه کنند؟ آیا قرار است زنان برای همیشه در نقش «بله‌گویان» بمانند که فقط برای رفع نیازهای مردان وجود دارند؟

شری آرگو در کتاب صوتی چرا مردان عوضی ها را دوست دارند پاسخ این سوالات را به ما می دهد. به نظر می رسد زنانی که سعی می کنند تمام وقت خود را بگذارند، مدام به دنبال محبت هستند و … به عنوان بازنده یک رابطه شناخته می شوند. مردان زنان باهوش را دوست دارند. آنها برای حقوق خود می جنگند و می توانند از شخصیت خود دفاع کنند. به طور خلاصه، مردان جذب زنان قدرتمند می شوند. اکنون در این کتاب می خواهیم یاد بگیریم که چگونه زنان قدرتمند شویم.

احتمالاً همه ما بارها چنین سؤالاتی را از خود پرسیده ایم: چرا مردان در ابتدای یک رابطه رفتار عاشقانه از خود نشان می دهند و کمی بعد تغییر می کنند؟ چرا مردان به زنانی که از خود دفاع می کنند احترام می گذارند؟ شری آرگو در کتاب صوتی زنان باهوش به همه این سوالات پاسخ داد. او علاوه بر پاسخ به این سؤالات، به سؤالات دیگری هم پاسخ داد که اگرچه ما نمی گوییم، اما به ذهنمان خطور کرد.

در واقع جنبه مثبت این کتاب در محتوای واقع گرایانه آن نهفته است. آرگو با نگاهی به واقعیت های روابط بین زن و مرد، توصیه هایی را برای تمام زنانی که می خواهند قدرتمند باشند، ارائه می دهد. این کتاب به مفاهیم رمانتیک و غیر واقعی از رابطه زن و مرد نمی پردازد. برعکس، با تکیه بر دیدگاهی واقع بینانه، در ذهن زن و مرد سیر کرده است. فایده این سفر این است که ما به عنوان خوانندگان کتاب با طرز فکر و خواسته های مردان و همچنین رفتار خوب و بد زنان در یک رابطه آشنا می شویم.

شری آرگو در کتاب صوتی خود چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند توصیه هایی برای زنان به اشتراک می گذارد. او مانند یک راهنما قدم به قدم ما را همراهی می کند و با ذکر مثال های عینی به زنان یاد می دهد که از نه گفتن نترسند. همچنین زنان را راهنمایی می کند تا بتوانند مرزها، صمیمیت و محدودیت های خود را مشخص کنند. به این ترتیب هیچ کس به خود اجازه سوء استفاده از آن را نخواهد داد. ماهیت این کتاب کمک به زنان برای بازگشت به ذات خود است. زیرا ماهیت و جوهره وجودی زن در سالهای سرکوب همواره مورد تردید و تغییر بوده است.

بسیاری از اصول روانشناسی زرد اصرار دارند که زنان را موجوداتی ضعیف، نیازمند و سرسخت نشان دهند که برای جذب مردان دست به هر کاری می زنند. اما این کتاب به زنان کمک می کند تا به اصالت خود بازگردند. تا ماهیت قوی و قدرتمند آنها را به تصویر بکشد و بتواند آن قدرت درونی را به نمایش بگذارد. این کتاب به زنان کمک می کند تا جنبه زنانه زندگی خود را مجدداً تعریف کنند و عشق، احترام و هر آنچه را که شایسته آن هستند به دست آورند.

تفسیر کتاب صوتی چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند

دیلی میل چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند کتابی کلاسیک برای توسعه شخصی می داند.

نیویورک دیلی نیوز نیز این کتاب را کتابی ضروری برای همه می داند و آن را به همه توصیه می کند.

مشابه:  چطور از بند انداز برقی استفاده کنیم

چرا باید به این کتاب صوتی گوش دهیم؟

کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان باهوش هستند نگاهی تازه به روانشناسی روابط بین زن و مرد دارد. شری آرگو در این کتاب از طنز برای بیان بهترین محتوای آن استفاده کرده است. علاوه بر این، با ذکر مثال های بی شمار، درک بهتر مطالب گفته شده را ممکن ساخت. این کتاب در وهله اول به ما کمک می کند تا خودمان را بهتر ببینیم و شخصیت خود را بهتر بشناسیم و شکل دهیم. این کتاب با راه حل های خود به ما کمک می کند تا برای خود و شخصیت خود ارزش قائل شویم.

این کتاب می تواند زنان را در هر زمانی توانمند کند. اگر آنها در یک رابطه سمی گیر کرده اند و به دنبال راهی برای خروج هستند، این کتاب برای آنهاست. اگر در چرخه ای از روابط غیرمولد گیر کرده اند و می خواهند وضعیت خود را تثبیت کنند، این کتاب می تواند به آنها کمک کند و در نهایت اگر می خواهند روابط خود را ترمیم کنند یا حتی ازدواج کنند، با کمک این کتاب می توانند فرد مناسب برای ازدواج

گوش دادن به کتاب صوتی چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند به چه کسانی توصیه می کنیم؟

کتاب صوتی چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند کتابی مناسب برای علاقه مندان به مطالعات روانشناسی است. علاوه بر این، این کتاب یک اثر ارزشمند برای همه زنان است زیرا به آنها می آموزد که شخصیتی قوی بسازند. خودتان را دوست داشته باشید، از نه گفتن نترسید.

بنابراین این کتاب برای همه زنان نوشته شده است. و این زنان که تنها هستند. هم آنهایی که در رابطه هستند و هم آنهایی که متاهل هستند.

درباره شری آرگو

شری آرگوف در 5 نوامبر 1977 متولد شد. او در فرانسه متولد شد اما در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند. قبل از شروع به نوشتن کتاب برای مجلات و نشریات می نوشت و مقالاتش همیشه مورد تحسین طرفدارانش بود.

شری آرگو تاکنون دو کتاب منتشر کرده است که هر دو در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار دارند. چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند؟ که در سال 2002 منتشر شد و چرا مردان با عوضی ها ازدواج می کنند که در سال 2006 در ادامه اولین کتاب او منتشر شد.

آثار شری آرگو در شبکه های تلویزیونی مانند The Today Show، The View و The O’Reilly Factor در فاکس نیوز به نمایش درآمده است.

بخشی از کتاب صوتی چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند

قانون جذب شماره 7: جنگیدن برای شما دست نیافتنی است.

یک زن با مقایسه خود با زنان دیگر خود را تحقیر می کند. اگر با یک زن زیبا ملاقات کردید، احساس خطر نکنید. اگر بخواهید دو برابر زیباتر شوید چه؟ فقط وانمود کنید که متوجه زیبایی و جذابیت زن دیگری نمی شوید، همسرتان اعتماد به نفس شما را می بیند و جذب شما می شود. سپس یک اتفاق جالب دیگر رخ خواهد داد. ناگهان این زن جدید جذابیت خود را از دست می دهد. قدرت جلب توجه او متناسب با توجهی است که به او می کنید.

یکی از دوستان من، سامانتا، با نامزدش برای اولین قرار به یک مسابقه بوکس محلی رفت. در بین دو راند، مانند سایر مسابقات، یک زن با تابلوی امتیاز وارد رینگ شد. مردی که با سامانتا بود نگاهی به زن و سپس به سامانتا انداخت. سامانتا وانمود کرد که متوجه نگاه همراهش نمی شود. بین دو راند بعدی، وقتی زن به رینگ برگشت، دوستم زیر صندلی لغزید و صراحتاً از همسرش خواست که بطری آبش را به او بدهد. دوستم به هیچ وجه رفتاری نداشت که بتواند همراهش را به این باور برساند که این زن باعث شده او احساس خطر کند. در عوض، او آرام نشسته بود، انگار هیچ زن دیگری در جهان وجود ندارد. در پایان راند سوم، همراه سامانتا دیگر توجهی به زن حاضر در رینگ نداشت. نتیجه نهایی این بود که این مرد کاملاً عاشق سامانتا بود و وقتی او را به خانه آورد، مدام از زیبایی و جذابیت دوستم تعریف می کرد. از این گذشته، مرد متقاعد شده بود که سامانتا جذاب تر از زنی است که بدن خود را برای سرگرم کردن دیگران و جلب توجه کوتاه مدت نشان می دهد.

رفتار دوستم در مقابل همراهش ستودنی بود. شما نمی توانید کسی را نادیده بگیرید که شما را برای قرار اول به مکانی خشن و غیر عاشقانه می برد. اگر پسری شما را در اولین قرار ملاقات به مسابقات فوتبال یا بوکس یا مکان هایی که معمولاً با دوستانش می گذرد می برد، به شما نشان می دهد که به خود زحمت نمی دهد تا با شما همنشینی کند. اگر همراهتان برای اولین بار شما را به چنین مکان هایی می برد، دفعه بعد دعوت او را نپذیرید. اگر در قرار ملاقات با کسی مشکل داشته اید، احساس نکنید که باید با زن دیگری رقابت کنید. به علاوه، لازم نیست لباس های آشکار بپوشید یا برای جلب توجه یک مرد سخت کار کنید. من زنی را می شناسم که در لباس پوشیدن با دیگران رقابت می کند. تکرار می کنم که همه این سختی ها غیر ضروری است. نشان دادن زنانگی خود با انتخاب نوع لباس برای تحت تاثیر قرار دادن مردان کاری بیش از حد و بیهوده است. مشکل ما توانایی یا عدم توانایی اغوا کردن نیست. اغوای تحقق قابل بحث نیست. آقایان می توانند با شرکت در مسابقات موتورسواری و یا خوابیدن تا ظهر به اوج لذت برسند. این کافی نیست که بتوانید مرد خود را روشن کنید، بلکه باید بتوانید او را از نظر عاطفی روشن نگه دارید حتی زمانی که او راضی است. این کلید موفقیت است.

مشابه:  چرا با سیم کارت همراه اول فیلتر شکن وصل نمیشه

مردان عاقل و بالغ کمتر مجذوب خودنمایی می شوند. اگر مرد بالغی منشی جذاب را با موهای بالا ببیند، از خود می‌پرسد که با موهای ریخته چه شکلی می‌شود. این مردان بیشتر با زنانی که بدن خود را با لباس های معمولی می پوشانند ارتباط برقرار می کنند تا با زنانی که چیزی جز خودنمایی ندارند.

گاهی اوقات از مردی می شنویم که می گوید: “زنان نامرتب فقط برای سرگرمی هستند.” این درست است، زیرا همه مردان دوست دارند تفریح ​​کنند، اما فقط برای مدت کوتاهی. بخش سخت یک رابطه جلب توجه یک مرد نیست، این است که بدانیم چگونه رابطه را پایدار کنیم.

اگر می خواهید در یک رابطه خود را قربانی کنید، این کار را برای خودتان انجام دهید. فدا كردن خود براي ديگري، تهيه چهار غذاي گرم براي او، تميز كردن لباس و برآورده كردن تمام خواسته هاي او، افراط است. به یاد داشته باشید که شمعی که دو برابر گرمتر می سوزد، نصف طول عمر خود را خواهد داشت.

اگر دائماً زیبایی خود را در قالب خودنمایی ارائه دهید، ارزش خود را کم کرده اید. البته گاهی اوقات جلب توجه می تواند روابط را تقویت کند. مردها معمولاً می گویند: «من برای زندگی یک زن خانه دار و یک زن می خواهم. که زن بی ضابطه نمی تواند چنین همسری باشد.

اجازه ندهید تبلیغات تلویزیونی رابطه شما را هدایت کند. زنی که مدام سعی می کند توجه مردان را به ظاهر خود جلب کند، فاقد عزت نفس است. شخصیت اصلی کتاب ما با پوشیدن لباس های تنگ و آشکار خودنمایی نمی کند، بلکه با تکیه بر زنانگی خود نشان می دهد که کیست.

زنان مطیع می گویند: «او باید مرا برای خودم بپذیرد. موافقید؟ به تو برگرد دختر او باید دیوانه وار عاشق تو باشد. پذیرش در یک رابطه جایی ندارد. پذیرش برای سرگرمی است. هدف ایده آل برای مردان، زن رویاهای آنهاست. اگر می خواهید قبول شوید به جلسات توانبخشی بروید. ما در مورد اهداف و رویاهای مردان صحبت می کنیم. آرمان گرایی در انسان از کودکی آغاز می شود. در روز سال نو، او هدیه ای دریافت می کند که به او علاقه ای ندارد و او آن را نخواسته است و فقط پنج دقیقه او را سرگرم می کند. اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش همان اسباب‌بازی براقی است که در ویترین مغازه خودنمایی می‌کرد و برای تهیه آن دو ماه پول جیبش را پس‌انداز کرد و تا زمانی که مشغول جمع‌آوری بود، هر روز به اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش پشت ویترین نگاه می‌کرد. ویترین او هر روز صبح هنگام طلوع آفتاب به عشق این اسباب بازی از خواب بیدار می شد و با توزیع روزنامه محلی بین همسایگان پول جمع آوری می کرد. این اسباب بازی برای همیشه در حافظه او حک می شود زیرا او برای به دست آوردن آن تلاش زیادی کرده است.

معرفی خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟

از یک زن مطیع به یک زن غیر قابل دسترس تبدیل شوید! شری آرگو در خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟ روابط زوجین را از منظر روانشناختی بررسی می کند و مسائل مهم مورد نیاز برای داشتن یک رابطه سالم و پایدار را برجسته می کند. توجه داشته باشید که این کتاب در لیست پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون قرار دارد.

درباره خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟

چرا مردان در شروع یک رابطه عاشقانه هستند، اما با گذشت زمان عشق آتشین آنها محو می شود؟ آیا مردان به زنان مطیع علاقه دارند یا زنانی که شخصیت مستقل و خودساخته دارند؟ مردان واقعاً چه نوع زنانی را دوست دارند؟ شری آرگو قصد دارد با محتوای غافلگیرکننده خلاصه کتاب هوشمندانه عمل کند چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟ (چرا مردان عوضی را دوست دارند) ادعا می کند که به تمام سوالات بالا پاسخ می دهد.

بعضی ها فکر می کنند که رابطه مثل یک بازی پیچیده است و به عنوان یک بازیکن خوب باید بتوانید طرف مقابل را با تکنیک فریب دهید، اما این طرز فکر اشتباه است. رابطه درست با دیگری زمانی شکل می گیرد که بتوانید ابتدا در هر شرایطی مراقب خود باشید و موقعیت زندگی خود را مدیریت کنید. وقتی یک زن ضعیف است، برای مرد به این معنی است که او بسیار شکننده است. وقتی مردها می بینند زنی ضعیف است و نمی تواند مسئولیت های سنگین را بپذیرد، برای راحتی خود او را آزار می دهند و بار سختی های زندگی را به دوش می کشند. اگر زنی نشان دهد که قوی است و می تواند با مرد یا بدون مرد زندگی خود را اداره کند، مرد می خواهد بیشتر مسئولیت های زندگی را به تنهایی به عهده بگیرد و برای رضایت زن دست به هر کاری می زند. اما زن مطیع با سماج خود و نشان دادن نیاز به مرد، باید فاتحه رابطه ای را که دارد بخواند.

مشابه:  چرا عربی در مدارس تدریس می شود

شری آرگو در خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟ او توضیح می دهد که برای اینکه مردان بیشتر به زنان احترام بگذارند و آنها را دوست داشته باشند، اولین اصل این است که زنان خود را دوست داشته باشند و از ارزش های وجودی خود آگاه باشند. نویسنده در این کتاب با زبان طنز نکات آموزنده و مهمی را به شما می آموزد و با مثال هایی که می آورد قصد دارد شما را به خود اصلی خود که زنی قوی و با اعتماد به نفس است بازگرداند.

لازم به ذکر است که ترجمه فارسی کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟ توسط گروه مترجمان ساباکتو تولید شده و انتشار آن به همت انتشارات ساباکتو میسر شده است.

افتخارات کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟

در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

در لیست پرفروش ترین های آمازون

نقد کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟

یک کتاب داغ! (کانال فاکس نیوز)

یک اثر کلاسیک در زمینه توسعه شخصی. (ایمیل روزانه)

این کتاب برای من مانند کتاب مقدس است! پردیس آن

دانستن محتوای این کتاب یک ضرورت است. (نیویورک دیلی نیوز)

شری آرگو به زنان می آموزد که چگونه یک رابطه معمولی را به یک رابطه متعهد و محکم تبدیل کنند. (نمایش امروز)

خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید توجه همسرتان را به خود جلب کنید و رابطه زناشویی خود را تقویت کنید، خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند برای شما مناسب است.

درباره شری آرگو بیشتر بدانید

شری آرگوف نویسنده فرانسوی است که در سال 1977 در ایالات متحده متولد شد. دو تا از معروف ترین کتاب های آرگو که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز نیز قرار دارند، عبارتند از: چرا مردان با زنان باهوش ازدواج می کنند و چرا زنان مردان باهوش را دوست دارند.

آرگو در کتاب‌هایش زنان را به استقلال دعوت می‌کند. او از آنها می خواهد که برای دوست داشتن یکدیگر منتظر تایید مردها نباشند.

در بخشی از خلاصه کتاب، چرا مردان عاشق زنان باهوش می شوند؟ ما می خوانیم

برای اینکه یک مرد به یک رابطه متعهد شود، باید به او نشان دهید که متعهد بودن احساس خوبی دارد. مردان به دنبال عزت نفس هستند و کارهای بزرگی برای آن انجام می دهند. به عنوان مثال، آنها از کشور خود دفاع می کنند، شرکت های بزرگی می سازند و همیشه به بدن خود اهمیت می دهند. اما آنها خواستار احترام به خود نیستند. آنها به این امر دست می یابند و این تنها دلیل مهمی است که مردان را عاشق می کند. به عنوان یک زن به راحتی می توانید عزت نفس کافی در مردان ایجاد کنید. چند جمله ساده که می تواند قند را در دل مردان آب کند. «حق با توست»، «همیشه بهترین تصمیم را می‌گیری»، «همیشه می‌توانم روی تو حساب کنم» و… مردها هرگز نمی‌پذیرند که حق با آنها نیست، پس خودت را اذیت نکن. در عوض، اگر این کلمات را به مردی بگویید، او را در دام خود اسیر خواهید کرد. بگذارید مرد کارهایی انجام دهد که به او احساس قهرمانی بدهد. من می دانم که اکثر زنان قادر به کشتن یک سوسک، انجام تعمیرات جزئی آشپزخانه یا تعویض لاستیک ماشین هستند، اما اجازه دهید مردان این کار را انجام دهند. با این کار فکر می کنند قهرمان زندگی شما هستند. البته به یاد داشته باشید که در زمان انتظار زیاد شکایت نکنید. اگر او گلی نه چندان زیبا برای شما آورد، از او تشکر کنید و به او بگویید این گل زیباترین گلی است که تا به حال در زندگی خود دیده اید. وقتی عزت نفس مردی را به صورت کنترل شده پرورش دهید، او را تحت کنترل خود خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

میکروبوک چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. دیدار با زن مورد نظر
فصل دوم. چرا مردان جذب زنان باهوش می شوند؟ کارخانه شکلات سازی
فصل چهارم روباه باهوش
فصل پنجم. نمایش حرکت سگ سیرک
فصل ششم غرغر ممنوع
فصل هفتم اسرار مردان
فصل هشتم. سند مهم
فصل نهم را نگه دارید. بازسازی چالش ذهنی
گام اول: مواظب خود باشید و از یک مرد نپرسید
مرحله دوم: داستان تکراری زندگی را تغییر دهید er ساخته شده
پیشنهاد میکروبوک بعدی
پایان

ادامه فهرست

مشخصات کتاب الکترونیکی

قیمت نسخه الکترونیکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *