چطور با چسب رازی اسلایم درست کنیم

طرز تهیه اسلایم با چسب مخفی

اسلایم با چسب مخفی یکی از محبوب ترین اسلایم ها است. بچه ها علاقه زیادی به بازی با انواع اسلایم دارند و نمونه ای از این اسلایم ها اسلایم با چسب مخفی است. تا آخر با ما همراه باشید تا طرز تهیه اسلایم با چسب مخفی را به شما آموزش دهیم.

مواد مورد نیاز برای ساخت اسلایم با چسب مخفی

چسب مخفی

رنگ

محلول آب و بوراکس

طرز تهیه اسلایم با چسب مخفی

حدود نیمی از چسب Big Secret را در ظرف مورد نظر بریزید

رنگ دلخواه به اندازه یک نخود را به آن اضافه کنید

خوب هم بزنید تا مواد خوب با هم ترکیب شوند

آب و محلول بوراکس را کم کم اضافه کنید

خوب هم می زنیم تا اسلایم ما دیگر نچسبد

اسلایم آماده بازی با چسب مخفی است.

طرز تهیه اسلایم با چسب مخفی

آموزش اسلایم با چسب راضی بدون.

آموزش اسلایم با چسب بدون بوراکس Satisfied. 157,050. ki 178 مشترک. 157050 بازدید. دانلود ویدیو. با کیفیت 144p با کیفیت 240p با کیفیت 360p با کیفیت 480p

با ۶ روش در خانه اسلایم درست کنید.

ساخت اسلایم سریع و آسان است. با موادی مانند بوراکس در خانه اسلایم درست کنید. سالین چسب یا حتی بدون بوراکس و با شامپو بچسبانید. خمیر دندان. مایع توالت قابل استفاده است.

طرز تهیه اسلایم در خانه.

طرز تهیه اسلایم در خانه. دستورات مختلفی برای ایجاد اسلایم وجود دارد. اما مواد اولیه اسلایم رایج است. چسب محلول بوراکس و محلول نمک معمولا پایه اصلی برای ساخت لجن هستند. چسب یکی دیگر از مواد اصلی اسلایم است. چسب های مایع زیادی در بازار وجود دارد که بهترین آنها PVA است.

بهترین راه برای تهیه اسلایم و تمرین.

3- طرز تهیه اسلایم با چسب چوب و جوش شیرین. طرز تهیه اسلایم با چسب چوب بسیار ساده است و می توانید با چسب چوب و جوش شیرین یا نشاسته اسلایم درست کنید.

آموزش خمیرسازی – خانه دنیاک.

طرز تهیه اسلایم دانه برف ابتدا دو فنجان فوم اصلاح را در ظرف پیرکس بریزید. سپس مقداری چسب چوب. چسب شفاف. صابون مایع. نشاسته مایع و رنگ خوراکی را در ظرف بریزید و با قاشق چوبی خوب مخلوط کنید.

مشابه:  چرا در خشکی ها نسبت به دریاها فسیل کمتری تشکیل می شود

آموزش ۷ طرح خمیر اسلایم در منزل.

طرز تهیه خمیر اسلایم ۱- یک قاشق غذاخوری پودر بوراکس را با یک فنجان آب گرم مخلوط می کنیم و به هم زدن ادامه می دهیم تا پودر بوراکس کاملا در آب حل شود. ۲- در ظرفی جداگانه نصف فنجان آب را با نصف فنجان چسب چوب مخلوط کنید.

آموزش ساخت اسلایم با مایع

2 · آموزش ساخت اسلایم با مایع توالت بسیار ساده است و می توانید این اسلایم را در خانه با کمی مایع توالت و شکر درست کنید.

ساخت اسلایم با چسب مخفی آسان است.

تهیه اسلایم بسیار آسان است. Need for Racing، بازی ماشین برای ویندوز. کاراک ساشا و مکس. این داستان مال منه علوم پایه سوم – قدرت در همه جا. 2 نفر 2 شتر را با ماشین تیراندازی در جاده حمل می کنند. خنده دار.

خمیر چسبناک، طرز تهیه خمیر.

28.5 خانه/شیوه زندگی/خانه داری/خمیر اسلایم طرز تهیه خمیر اسلایم در خانه به روشی آسان و با شامپو خمیر اسلایم سرگرمی جالبی برای کودکان است و می توانید با روش های کاربردی و در مدت زمان کوتاهی خودتان در خانه اسلایم را درست کنید. از زمان انجام دادن..

چهار روش برای تهیه اسلایم بدون چسب و.

برای دسترسی به ویدیوها و کانال های انتخابی خود وارد تماشا شوید. همکاری با چهار روش اسلایم سازی بدون چسب و.

اسلایم با چسب چوب – هایپ – تماشا.

ذیل. 54 مشترک. آموزش اسلایم با چسب چوب به درخواست شما. آموزشی نازک بدون فعال کننده. نازک و براق. گلدان چوبی نازک. چوب نازک براق..

طرز تهیه اسلایم؛ 4 سفارش

29.4 طرز تهیه اسلایم; 4 دستور ساده برای تهیه انواع اسلایم در خانه. گلریز برهم و چارشبان. 10 اردیبهشت 1399. اطلاعات. اسلایم یک سرگرمی ساده اما سرگرم کننده است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. بیشتر برای بازی به دلیل بافت صاف و انعطاف پذیری پذیرش در 2.5 (92).

طرز تهیه اسلایم با چند ماده

طرز تهیه اسلایم با چند ماده ساده در منزل، چسب چوب یا چسب کاغذ لباسشویی مایع با اکلیل و رنگ #ستایش_بهار #اسلایم #چالش.

ساخت اسلایم با شامپو – ویکی.

ساخت اسلایم سریع و آسان است. با موادی مانند بوراکس در خانه اسلایم درست کنید. سالین چسب یا حتی بدون بوراکس و با شامپو بچسبانید. خمیر دندان. مایع توالت قابل استفاده است.

مشابه:  چرا خشک کن ماشین لباسشویی کار نمیکنه

طرز تهیه اسلایم در خانه.

طرز تهیه اسلایم به صورت فیلم. اسلایم خمیری از آب است که بر خلاف رب های معمولی تغییر شکل می دهد و شکل خود را حفظ نمی کند. این خمیر که در سال 2015 معرفی شد در اوج محبوبیت در بین جوانان بود. این یکی از گرایش های اینترنتی است.

طرز تهیه اسلایم در خانه.

19.8 · در این روش بدون استفاده از پودر بوراکس. اسلایم درست می کنیم. برای تهیه اسلایم در خانه. چسب را در ظرفی بریزید. سپس رنگ خوراکی را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شود و جوش شیرین را به آن اضافه کنید.

آموزش درست کردن خمیر اسلایم (بدون

مرحله 1 مرحله 2 مرحله 3 مرحله 4 مرحله 5 مرحله 6 چند نکته مقدار چسب مایع را که قبلاً خریداری کرده اید در یک کاسه بزرگ اضافه کنید. مراقب باشید تعداد و کمیت این چسب ها با اندازه خمیر اسلایم شما ارتباط مستقیم دارد. بنابراین اگر می خواهید اسلایم بزرگتری داشته باشید. به چسب بیشتری نیاز دارید. همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید از چسب های بطری یا حتی گالن استفاده کنید. چگونه می توانید 24.5.

طرز تهیه اسلایم با شامپو

03:30. آموزش اسلایم با شامپو و نمک. از کانال AidaAisaAidaAisa. ساعت 2:27 طرز تهیه اسلایم شفاف با شامپو و نمک را بیاموزید. از کانال کریکت. 5:28 بعد از ظهر کرم اسلایم آموزشی بدون چسب یا بوراکس با شامپو و نمک. از کانال نازیلا..

کاردستی های زیبا با استفاده از .

در این ویدیو می توانید نحوه ساخت کاردستی های زیبا با استفاده از تفنگ های چسب را در چند دقیقه مشاهده کنید. تفنگ های چسب وارد زندگی ما شده اند تا زندگی ما را آسان کنند. چند سال پیش به ندرت تفنگ چسب می خریدیم زیرا .

طرز تهیه اسلایم در خانه – ️ .

طرز تهیه اسلایم خانگی با چسب چوب 1 – چسب چوب را در ظرف مورد نظر بریزید و با قاشق مخلوط کنید. 2- به تدریج مایع جعفری را در چند مرحله به چسب چوب اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *