چرا وقتی میرم اینستا صفحه سفید میشه

چگونه صفحه اینستاگرام را خالی کنیم؟ در این مقاله قصد داریم نحوه رفع خطای Unable to refresh feed و not loading در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با شبکه داتیس همراه باشید.

مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که می توانید عکس ها و فیلم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

حتما پیش آمده که اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و ناگهان با صفحه سفیدی روبرو می شوید. یکی از ساده ترین راه ها برای رفع این مشکل، تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی است.

گاهی اوقات این مشکل به دلیل به روز نبودن سرویس های گوگل رخ می دهد و گاهی افرادی که زبان برنامه خود را فارسی یا عربی تنظیم می کنند با این مشکل مواجه می شوند.

اگر به دنبال راهی برای رفع خطای Unable to refresh stream و white screen هستید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید. با شبکه داتیس همراه باشید.

رفع مشکل صفحه خالی اینستاگرام با به روز رسانی سرویس های گوگل

گاهی اوقات مشکل ممکن است به دلیل به روز نشدن سرویس های Google باشد.

برای به روز رسانی کافیست به لینک زیر بروید و بسته Google Play Services را از طریق فروشگاه Google Play دانلود و نصب کنید.

سرویس گوگل پلی را دانلود کنید

چگونه با تغییر زبان
مشکل را حل کنیم

برای رفع خالی بودن صفحه اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

زمانی که با این مشکل مواجه شدید، کمی صبر کنید تا اینستاگرام برای شما باز شود.

اکنون روی نماد نمایه خود در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید تا صفحه شما باز شود. سپس بر روی منوی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

در منوی باز شده روی تنظیمات کلیک کنید. حالا وارد قسمت تنظیمات می شوید، قسمت Account را باز کنید.

برای رفع مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام، از این قسمت گزینه Language را انتخاب کنید.

سپس در صفحه باز شده حالت انگلیسی را انتخاب کنید.

توجه: این مشکل معمولاً هنگام استفاده از زبان فارسی یا عربی رخ می دهد. مراحل بالا را دنبال کنید و در نهایت گوشی خود را ریستارت کنید. مشکلت حل میشه

پس از حل مشکل، می توانید دوباره زبان برنامه را به زبان دلخواه خود تغییر دهید.

امیدواریم مقاله نحوه رفع مشکل صفحه اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد. شبکه داتیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخیراً کاربران پرسیده اند که چرا صفحه نمایش Insta خالی است؟ و چرا اینستا نصب نمیشه صفحه سفیده؟ آنها مبارزه می کنند و به دنبال پاسخ هستند. اما نگران نباشید، برای رفع خالی شدن صفحه اینستاگرام می توانید از راه حل پیشنهادی در مقاله استفاده کنید و دلیل خالی شدن صفحه اینستاگرام را دریابید.

کاربران امروزی هر چقدر هم که روش های مختلف را امتحان کنند و در اینترنت جستجو کنند، نمی توانند راه حلی برای مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام خود بیابند. اما اصلا نگران نباشید، جای درستی آمده اید، در این مقاله هر یک از این دو نوع مشکل مختلف را به طور کامل توضیح و شرح می دهیم و شما را راهنمایی می کنیم تا هر دو مشکل را به صورت دائمی و تضمینی برطرف کنید.

برای رفع سفیدی صفحه اینستاگرام به صورت رایگان، در کمترین زمان ممکن و همچنین در اندروید و آیفون، ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

در نوع اول مشکل صفحه سفید اینستاگرام، وقتی کاربر اینستاگرام خود را باز می کند، قسمت پست ها و اخبار در صفحه اصلی خالی است و یک صفحه سفید (یا سیاه) خالی و فقط عکس نمایش داده می شود. نمایه شما در قسمت بالایی (چپ یا راست) قرار دارد، تعداد فالوورها و صفحات فالو شده صفر نمایش داده می شود. بخش مستقیم خالی یا ناقص است. البته صفحه کاوشگر (ذره بین) درست کار می کند، صفحه اعلانات (اعلان ها) نیز به درستی نمایش داده می شود. در نهایت، اگر اینستاگرام به طور کامل و صحیح بارگذاری نشده باشد، مشکل مسدود کردن اکشن اینستاگرام از نوع پیشرفته دارید. اگر اینستاگرام شما مانند تصویر زیر است، به این معنی است که شما نوع 1 این مشکل را دارید.

به احتمال زیاد به دلیل نصب و استفاده از برنامه های ثانویه اینستاگرام مانند دانلودرهای اینستا، فالوور یاب، ربات های تقویت فالوور یا نقض اینستاگرام با این مشکل و محدودیت مواجه شده اید. سایر قوانین و سیاست های اینستاگرام.

اینستاگرام برای شما محدودیت هایی ایجاد کرده است و به شما اجازه استفاده کامل از امکانات برنامه را نمی دهد، بنابراین باید در اسرع وقت مراحل رفع مشکل اکشن بلوک اینستاگرام را طی کنید تا بتوانید به طور کامل به صفحات و امکانات اینستاگرام دسترسی داشته باشید. . . خبر خوب این است که شما به جای درستی آمده اید و ما می توانیم این مشکل را برای شما حل کنیم.

مشابه:  چطور با بلوتوث پژو پارس کار کنیم

در مشکل نوع دوم، زمانی که کاربر اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز می کند، صفحه ای کاملاً خالی و کاملا سفید (یا سیاه) بدون متن یا دکمه مشاهده می کند که با اعمالی مانند باز و بسته کردن اینستاگرام می توان آن را غیرفعال و فعال کرد. کاربرد. روت کردن گوشی، حذف اطلاعات، پاک کردن کش، به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام، حذف و نصب مجدد اپلیکیشن، تغییر زبان گوشی و سایر اقدامات مشابه این مشکل را حل نمی کند.

و با این حال، هر زمان که برنامه اینستاگرام را باز می کند، فقط یک صفحه سفید ظاهر می شود و کاربر مجاز به انجام هیچ عملی نیست. این مشکل هم در کاربران اندروید و هم در آیفون وجود دارد. گاهی اوقات وقتی گوشی در حالت تاریک است، این مشکل به صورت یک صفحه نمایش کاملا سیاه ظاهر می شود. بنابراین در واقع مشکل صفحه سیاه اینستا همان مشکل صفحه سفید اینستا است. اگر صفحه Insta شما شبیه تصویر زیر است، نوع دوم مشکل صفحه خالی اینستا را دارید.

دلیل خالی بودن صفحه اینستاگرام

مسئله خالی شدن صفحه اینستاگرام در زمان ها و شرایط مختلف اتفاق می افتد، به عنوان مثال زمانی که کاربر به دلایلی از اینستاگرام خود خارج شد و اکنون قصد دسترسی مجدد به آن را دارد، با این مشکل نیز مواجه می شود. افراد تلفن همراه خود را به حالت Factory Reset می کنند (بازنشانی کارخانه یا فلش)، پس از نصب برنامه اینستاگرام، هنگام ورود به حساب کاربری خود با مشکل صفحه سفید اینستا مواجه می شوند. تحقیقات مرکز پشتیبانی اینستاگرام در ایران نشان می دهد که در برخی موارد کاربران هنگام خرید گوشی جدید، پس از راه اندازی گوشی و نصب اپلیکیشن اینستاگرام، هنگام ورود به حساب کاربری با این مشکل مواجه می شوند.

همچنین بسیاری از کاربران هنگام افزودن اکانت جدید (مثلا صفحه دوم یا سوم) صفحه سفیدی را مشاهده می کنند که برخی از آنها هنگام آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود یا پاک کردن داده های اپلیکیشن اینستا با این مشکل مواجه می شوند.

همچنین برخی از کاربران پس از دریافت ایمیلی از اینستاگرام مبنی بر ورود فرد جدیدی به صفحه آن ها، دکمه «that wasn’t me» را کلیک کرده و بلافاصله از صفحه خود خارج شده و در ورود دوباره با صفحه خالی اینستا مواجه می شوند.

وقتی گذرواژه را تغییر می‌دهید، که بقیه دستگاه‌ها را از حساب حذف می‌کند، ممکن است وقتی دوباره وارد دستگاه‌های قطع شده می‌شوید، صفحه سفیدی ببینید. البته زمان ها و شرایط دیگری نیز وجود دارد که در پی آن کاربر با مشکل خالی شدن اینستاگرام خود مواجه می شود.

چند روزی است که سوال اصلی کاربران اینستاگرام در ایران این است که چرا صفحه اینستا خالی است؟ دلیل خالی بودن صفحه اینستا چیست؟ راه حل خالی شدن صفحه اینستاگرام چیست؟

رفع مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام

اگر شما هم دچار این مشکل شده اید و روزها در اینترنت برای رفع این مشکل جستجو کرده اید اما تاکنون راه حل عملی و موفقی برای رفع سفیدی صفحه اینستاگرام پیدا نکرده اید، نگران نباشید. همه چیز، شما به جای مناسب آمده اید، شما آمده اید

ما در کمتر از یک ساعت این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد. با راه حلی که ما ارائه می کنیم مشکل شما به طور کامل بدون از دست دادن اطلاعات برطرف می شود و آخرین نسخه اینستاگرام اصلی و رسمی روی گوشی شما باز می شود. همچنین، برای حل مشکل شما، نیازی به دریافت اطلاعات خصوصی شما مانند رمز عبور صفحه یا رمز عبور ایمیل شما نداریم.

با توجه به بررسی ها و تست های دقیقی که در چند روز گذشته توسط تیم پشتیبانی اینستاگرام ایرانیان بر روی این مشکل انجام شده است، روش ها و راه حل های موجود در وب سایت اینستاگرام و همچنین سایت ها و منابع فارسی و انگلیسی در سراسر کشور جهان. اینترنت برای حل این مشکل ذکر شده است اما هیچ کدام برای کاربران ایرانی اصلا کار نمی کنند.

و در نهایت مشکل را حل نمی کنند، تیم تخصصی ما با بررسی ها و آزمایشات دقیق خود توانستند راه حلی مشخص و تضمینی برای حل این مشکل بیابند که مشکل سفیدی تضمینی صفحه اینستاگرام شما و به صورت آنی حل شود. در کمتر از یک ساعت حل می شود.

مشابه:  چرا باید مهارت نه گفتن داشته باشیم

راه حلی که ما گرفتیم نیازی به ریست فکتوری یا فلش گوشی خود ندارد و مشکل شما به طور کامل بدون از دست رفتن اطلاعات حل می شود و آخرین نسخه اینستاگرام اصلی و رسمی روی گوشی شما باز می شود.

این روش هم برای گوشی های اندروید و هم برای گوشی های آیفون کار می کند. با این راه حل صفحه قبلی خود را از دست نخواهید داد و همین صفحه را در آخرین نسخه اینستا اصلی خواهید داشت. علاوه بر این، با راه حل انحصاری و تضمینی که ما به دست آورده ایم، می توانید چندین صفحه را به طور همزمان در اینستاگرام خود داشته باشید.

برای حل فوری و تضمینی این مشکل می توانید با شماره درج شده با مرکز پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس بگیرید و کارشناسان پشتیبانی بلافاصله مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام شما را برطرف می کنند.

به شما قول می دهیم که هیچ وب سایتی در کل اینترنت راه حل موثری برای این مشکل ارائه نکرده است و تنها این مرکز پشتیبانی اینستاگرام از ایران توانسته برای اولین بار در ایران راه حلی مشخص برای این مشکل بیابد. .

برای تماس تلفنی با مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072958 (بدون کد یا صفر) تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) از ساعت 9 الی 1 بامداد آماده پاسخگویی به شما هستند و مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام شما را حل می کنند.

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید یا نمی توانید با شماره درج شده تماس بگیرید، روی این لینک کلیک کنید.

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران و رفع تمام مشکلات اینستاگرام خود به صورت آنی و تلفنی می توانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:

این سرویس حتی در دوره های فیلتر اینستاگرام نیز قابل انجام است

9099072958

از سراسر کشور شماره فوق را بدون کد منطقه و صفر فقط از تلفن ثابت آینا بگیرید

کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع تمامی مشکلات اینستاگرام شما هستند.

 

مشکل سفیدی صفحه اینستا معمولاً چه زمانی رخ می دهد؟

هنگام به روز رسانی برنامه اینستاگرام

هنگامی که یک صفحه جدید به اینستاگرام خود اضافه می کنید.

وقتی اطلاعات اینستاگرام خود را به دلایلی پاک می کنید.

پس از حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام.

زمانی که به دلایلی از اینستاگرام اخراج شدید و اکنون می خواهید دوباره به آن دسترسی داشته باشید.

زمانی که گوشی جدیدی خریدید و اکنون می خواهید برای اولین بار اپلیکیشن اینستاگرام را روی آن نصب کنید.

وقتی گوشی را فکتوری ریست کردید یا فلش کردید و حالا می خواهید اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید.

برای اطمینان خاطر، تمامی راه حل های موجود در منابع و وبسایت های فارسی و انگلیسی زبان، برخی از راه حل های ارائه شده توسط وبسایت رسمی اینستاگرام و بسیاری از سایت های معتبر انگلیسی زبان را به طور کامل بررسی و تست کرده ایم. کارشناسان را به اختصار برای شما لیست می کنیم و کارشناسان بین المللی گفته اند که این مشکل باید حل شود.

البته همانطور که قبلا ذکر شد هیچ یک از این روش ها برای کاربران ایرانی موثر نیست و مشکلی را حل نمی کند.

کش قاتل اینستاگرام

قاتل اطلاعات اینستاگرام

توقف اجباری برنامه

گوشی را خاموش و روشن کنید

برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید

آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام

سیستم عامل گوشی را به روز کنید

تغییر زبان گوشی از فارسی به انگلیسی و بالعکس

سوئیچ اینترنتی که استفاده می کنید. داده را خاموش و دوباره روشن کنید. از وای فای استفاده کنید

از فیلترشکن، تغییر کشور، تغییر IP تلفن و غیره استفاده کنید.

یک لحظه صبر کنید و دوباره امتحان کنید

ارسال ایمیل و مکاتبه با اینستاگرام و گزارش خطا و خرابی

فرم و درخواست را از طریق مرکز کمک اینستاگرام ارسال کنید

✌ حافظه کش و داده های اینستاگرام را حذف کنید

◆ ابتدا تنظیمات گوشی خود را وارد کنید.

◆ گزینه Applications را انتخاب کنید.

◆ اپلیکیشن اینستاگرام را جستجو کنید.

تنظیمات → برنامه ها → اینستاگرام

◆ به بخش Storage بروید و گزینه های Clear Data و Clear Cash را لمس کنید تا حافظه پنهان برنامه خود را پاک کنید.

توجه: در گوشی های آیفون این اتفاق با حذف و نصب مجدد برنامه می افتد و مانند اندروید نمی توانید آن را به صورت دستی حذف کنید.

مشابه:  چرا جرم یک لیتر شیر بایک لیتر آبغوره متفاوت است

حالا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید، اگر مشکل صفحه اینستاگرام همچنان خالی است و حل نشده است، نگران نباشید، باید به سراغ راه حل بعدی بروید.

✌ از ابزارهایی برای تغییر IP و تغییر زبان برنامه استفاده کنید

توجه داشته باشید که این روش را باید یا از کامپیوتر یا دستگاه دیگری انجام دهید، زیرا معمولا وقتی صفحه اینستاگرام شما خالی است نمی توانید وارد تنظیمات شوید.

◆ ابزار تغییر IP خود را روشن کنید و به اینستاگرام بروید.

◆ وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و قسمت Account را باز کنید.

حالا گزینه Language را انتخاب کنید.

◆ زبان برنامه را روی انگلیسی قرار دهید.

هنگامی که مشکل سفیدی صفحه نمایش Insta شما به این روش برطرف شد، می توانید زبان برنامه خود را به حالت قبلی بازنشانی کنید.

✌ نحوه تغییر زبان اینستاگرام در کامپیوتر

◆ ابتدا instageram.com را در مرورگر خود تایپ کنید تا به صفحه اصلی سایت اینستاگرام هدایت شوید.

روی گزینه ورود کلیک کنید.

◆ وارد صفحه ای می شوید که باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

◆ اکنون به صفحه شخصی اینستاگرام خود بروید، گزینه پروفایل را انتخاب کرده و به قسمت تنظیمات بروید.

◆ در این مرحله گزینه اکانت را انتخاب کرده و زبان برنامه را تغییر دهید.

نکته: ممکن است قسمت اکانت برای شما نمایش داده نشود، در این صورت باید کلید F12 کیبورد خود را فشار دهید و حالت دسکتاپ را به موبایل تغییر دهید.

در صورت نیاز به مشاوره در این مرحله با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران و رفع تمام مشکلات اینستاگرام خود به صورت آنی و تلفنی می توانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:

این سرویس حتی در دوره های فیلتر اینستاگرام نیز قابل انجام است

9099072958

از سراسر کشور شماره فوق را بدون کد منطقه و صفر فقط از تلفن ثابت آینا بگیرید

کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع تمامی مشکلات اینستاگرام شما هستند.

 

✌ برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید

اگر یکی از روش های بالا برای شما جواب نداد، باید روش اول را انجام دهید و بدون دسترسی به برنامه اینستاگرام، برنامه را حذف و مجددا نصب کنید.

نکته ای که باید رعایت کنید این است که قبل از نصب آخرین نسخه اینستاگرام باید گوشی موبایل خود را خاموش و روشن کنید.

پس از روشن کردن موبایل خود، نصب را ادامه دهید و وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شوید.

علاوه بر این، ما یک تیم تخصصی پشتیبانی اینستاگرام نیز داریم و شما می توانید با تماس با پشتیبانی اینستاگرام و ارتباط با کارشناسان ما، تمامی مشکلات اینستاگرام خود را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که با توجه به منطقه جغرافیایی ما در ایران و به دلیل تحریم خدمات و خدماتی که پلتفرم اینستاگرام به تمام دنیا ارائه می دهد و در کشور ما به طور کامل در دسترس نیست، برخی از این راهکارها می تواند مشکل ساز باشد. برای شما، حل نکنید

اگر با انجام مراحل بالا نتوانستید مشکل خالی شدن صفحه اینستاگرام را برطرف کنید، نگران نباشید، فقط با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام ما تماس بگیرید تا با استفاده از راه حل انحصاری و محرمانه ای که داریم مشکل شما را حل کنیم. بلافاصله حل شود.

سوالات متداول

1- دلیل خالی شدن صفحه اینستاگرام چیست؟

دلایلی مانند آپدیت نکردن اپلیکیشن اینستاگرام، استفاده از فیلترها، استفاده از ربات ها برای افزایش لایک و فالوور از جمله دلایل خالی شدن صفحه اینستاگرام است.

2- آیا صفحه سفید اینستاگرام اکانت را حذف می کند؟

اگر در اسرع وقت این مشکل را حل نکنید و اکانت خود را در وضعیت صفحه سفید اینستاگرام رها کنید، ممکن است پس از مدتی دسترسی شما به طور کامل قطع شود.

وقتی اینستاگرام را باز می کنم یک صفحه خالی می بینم، چه کاری باید انجام دهم؟

هنگامی که در حین ورود با صفحه سفید مواجه می شوید، ابتدا باید علت را پیدا کنید و سپس به سراغ راه حل بروید.

دلیل سفید شدن صفحه اینستاگرام هنگام باز کردن برنامه چیست؟

یکی از دلایل ممکن است این باشد که آدرس IP گوشی شما توسط اینستاگرام مسدود شده است. دلیل دیگر استفاده از برنامه های موازی برای تغییر آدرس IP است. (البته دلیل اصلی این است که گوشی شما قفل است)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *