چطور با بلوتوث پژو پارس کار کنیم

خوب، دوستان، این ویدیوی امروز است. اگر تازه وارد هستید حتما عضو کانال ما در آپارات شوید. همچنین لایک، نظر و دنبال کردن کانال تلگرام ما را فراموش نکنید.

روشن شدن بلوتوث خودرو و اتصال گوشی هوشمند به آن را باید یکی از مهم ترین موارد دانست. زمانی که سیستم صوتی خودروی شما این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد، در نظر داشته باشید که در اتصال به سیستم صوتی خودروهای مختلف تفاوت هایی وجود دارد. در این قسمت به بررسی کامل آنها می پردازیم.

به طور کلی روش های اتصال گوشی به خودرو متفاوت است و می توانید گوشی هوشمند خود را از طریق کابل AUX به سیستم صوتی خود متصل کنید یا از عملکرد بلوتوث برای این اتصال استفاده کنید، برای استفاده از بلوتوث امکانات خوبی از جمله وایرلس وجود دارد. اتصال سیم وجود دارد، اما باید در نظر داشته باشید که به دلیل فعال شدن بلوتوث می تواند شارژ باتری گوشی شما را مصرف کند.

همانطور که گفته شد در هنگام اتصال به سیستم های صوتی مختلف خودرو تفاوت هایی وجود دارد که البته این تفاوت ها در ظاهر دسترسی برای فعال سازی عملکرد بلوتوث در سیستم صوتی خودرو است و برای گوشی هوشمند شما تفاوتی وجود ندارد.

به خاطر داشته باشید که برای استفاده از بلوتوث خودرو و فعال کردن آن، روشی مشابه ارسال بلوتوث به سایر گوشی‌های هوشمند و همچنین استفاده از بلوتوث از سیستم‌های صوتی خانگی یا بلندگوهای بلوتوث قابل حمل خواهید داشت. که می توانید در کمتر از یک دقیقه به آن متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

چگونه بلوتوث ماشین را روشن کنیم

قبل از مشاهده نحوه اتصال گوشی هوشمند خود به بلوتوث اتومبیل خود، به خاطر داشته باشید که باید بلوتوث اتومبیل خود را فعال کنید، این بخش با توجه به اتومبیل ها همانطور که گفته شد متفاوت است، برخی از سیستم های صوتی به طور پیش فرض دارای این ویژگی هستند، برخی دیگر دکمه اختصاصی برای این کار دارند. و باید دکمه ای را انتخاب کنید که ممکن است برای لمس روی مانیتور سیستم شما یا قرار دادن فیزیکی در سیستم صوتی در دسترس باشد. بلوتوث ماشین خود را برای جستجو و همگام سازی با گوشی هوشمند خود انتخاب کرده و به نوعی فعال کنید.

مشابه:  چرا از صدای غذا خوردن دیگران بدم میاد

اگر می دانید سیستم صوتی شما دارای قابلیت بلوتوث است و نمی توانید دکمه فعال سازی آن را پیدا کنید، تمام این موارد در دفترچه راهنمای آن دستگاه به طور کامل ذکر شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

پس از تهیه بلوتوث خودروی خود، باید موبایل خود را روشن کرده و از طریق بلوتوث به سیستم صوتی خودرو دسترسی داشته باشید. در نظر داشته باشید که این مرحله برای تلفن های همراه تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن را می توان در برند گوشی هوشمند یا نسخه به روز شده آن مشاهده کرد که می توانید امکانات کم و بیش را مشاهده کنید، البته در داستان اصلی و اتصال هیچ تفاوتی وجود ندارد. بین گوشی و ماشین بلوتوثی

نحوه اتصال تلفن بلوتوث به ضبط خودرو

ابتدا باید تنظیمات گوشی هوشمند خود را وارد کنید.

پس از ورود به قسمت تنظیمات باید وارد تنظیمات بلوتوث گوشی هوشمند شده و بلوتوث گوشی خود را طبق معمول فعال کنید. توجه داشته باشید که می توانید نماد بلوتوث را در نوار ابزار بالای گوشی هوشمند خود پیدا کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا بخش بلوتوث فعال شود.

در قسمت جستجو منتظر بمانید تا بلوتوث ماشین را پیدا کند و آن را انتخاب کنید.

پس از انتخاب آن، اگر می خواهید برای اولین بار سیستم صوتی بلوتوث خودرو را جفت کنید، رمز عبور از شما خواسته می شود. به طور پیش فرض، رمز عبور 0000 یا 1234 برای سیستم های صوتی خودرو است، مگر اینکه رمز عبور را به صورت دستی تغییر داده باشید.

در این قسمت زمانی که رمز عبور خود را می نویسید، امکان همگام سازی یا عدم همگام سازی تاریخچه تماس های شماره ها را خواهید داشت. این گزینه به صورت پیش فرض فعال است.

پس از انتخاب Ok، فعال سازی بلوتوث خودرو با موفقیت انجام می شود. پس از انتخاب این قسمت، گوشی و ضبط کننده به یکدیگر متصل می شوند و می توانید به موسیقی خود گوش دهید.

در نظر داشته باشید که رمز عبور فقط برای اولین مجموعه ورود درخواست می شود و همچنین می توانید از طریق تنظیمات ثبت نام خودرو خود رمز عبور را تغییر دهید.

مشابه:  چطور صدای لپ تاپ را زیاد کنیم

اگر تلفن همراه به ضبط ماشین وصل نباشد چه؟

گاهی اوقات ممکن است پس از مدتی گوشی هوشمند شما با سیستم صوتی خودرو هماهنگ نشده و امکان اتصال وجود نداشته باشد. بنابراین، به خاطر داشته باشید که بهترین راه برای شما این است که ضبط ماشین را در قسمت تنظیمات گوشی هوشمند حذف کنید.

برای این کار باید وارد بخش بلوتوث گوشی هوشمند خود شوید و نام ثبت نام خود را در قسمتی که دستگاه های جفت شده در دسترس شما هستند بیابید و آن را لغو جفت کنید.

پس از آن می توانید تنظیمات را مانند سری اول دوباره انجام دهید و به دستگاه خود متصل شوید.

در این قسمت به بررسی و آشنایی با نحوه روشن شدن بلوتوث خودرو به صورت تصویری پرداخته ایم. با انجام مراحل ذکر شده می توانید به راحتی گوشی هوشمند خود را به ضبط خودرو متصل کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

لینک کوتاه:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *