چرا به هرچی فکر میکنم اتفاق میفته نی نی سایت

این چیزی است که ما زن ها به آن می پردازیم

ما فقط خودمان را می خوریم

داریم خودمونو نابود میکنیم

وقتی فکر کردن به گذشته بی فایده است

تو تنها نیستی دوست عزیز ما همه اینطوریم حالا کمی کمتر

هر چه فکر میکنی برایت اتفاق خواهد افتاد

همه ما وقتی به دنیا می آییم با دنیایی از عناصر الهی و هستی به دنیا می آییم و جست و جو و کشف آنها لازم نیست، بلکه کافی است آنها را فعال کنیم، تجلی کنیم و غوطه ور کنیم. زندگی من در رحمت خدا یکی از آن عناصر این است که می گوید به خلقت ایمان داشته باشید!

کافی است این قدرت هایی را که خداوند در وجودمان نهاده است بشناسیم و عظمت خودمان را بیابیم تا ببینیم زندگی ما چقدر پر از اتفاقات خوب خواهد بود.

قانون اکتساب

ما می توانیم فکر کنیم که چگونه قانون ایمان را بدست آوریم، باید بگویم که در شماست.

وقتی یه اتفاقی می افته که فکر میکنی از قدرتت خارج شده ولی ته دلت امید هست که خدا کمکت کنه و امیدت بهش باشه… من میدونی یکی اون بیرون هست که کمکت کنه گره رو باز کنی…
جایی که دلت شکسته و با خدایی که ندیده ای نشستی اما میدونی اونجا هست، درد میکشی یعنی تو قلبت باور داری که کسی هست که بهت اهمیت میده و تنهات نمیذاره…

همه اینها به این معنی است که شما معتقدید نیرویی در دنیا وجود دارد که می تواند حال شما را بهتر کند و به شما در رسیدن به خواسته هایتان کمک کند!

قدرت جذب در وجود همه هست

همه ما این قدرت را در درون خود داریم، فقط باید باور کنیم و بخواهیم برایمان اتفاق بیفتد.

میخوام فکر کنی صبح که از خواب بیدار میشی به چی فکر میکنی؟

در دنیایی که در آن زندگی می کنیم، آنقدر غرق افکار منفی هستیم که ناخودآگاه به جای اینکه به چیزهایی که می خواهیم فکر کنیم، به چیزهایی که نمی خواهیم فکر می کنیم.

مثلا من از تنهایی متنفرم اما مدام به تنها نبودن فکر می کنم، از خیانت متنفرم اما مدام به این فکر می کنم که به من خیانت نشود، همه ما سلامتی را دوست داریم اما مدام به این فکر می کنیم که چگونه مریض نشویم.

مشابه:  چرا با افزایش تعداد سرنشینان خودرو سوخت بیشتری مصرف خواهد شد

و همه اینها به این معنی است که ما برای چیزهایی که نمی خواهیم کارت دعوت می فرستیم
برای قانون هستی فرقی نمی کند افکار شما مثبت باشند یا منفی، کائنات به شما آنچه فکر می کنید می دهد.

با فکرت کارت دعوت میفرستی

هر چه فکر کنیم، ذهن ما آن سوال را جذب می کند و روی آن متمرکز می شود.

گاهی می توانی به خودت بگویی چرا فلانی زندگی شاد و خوبی دارد اما من همیشه غمگین و ناراضی هستم
دیگران برای داشتن زندگی خوب چه می کنند؟ چرا نمی توانم به آنچه می خواهم برسم؟

مطمئن باشید اتفاقی که افتاده اینه که هر دوی شما از قانون جذب استفاده کردید ولی بلد نبودید از این قانون استفاده کنید و به بن بست رسیدید.

هر چیزی فرکانس مخصوص دارد

همه تصورات در ذهن انسان، چه خوب یا بد، زشت یا زیبا، در دنیای واقعی به وجود می آیند و رخ می دهند. بنابراین، هر چه فکر کنید، ذهن و افکار شما به سرعت فرکانس آن را جذب می کند!

برای مثال، وقتی روی موضوعاتی مانند روابط خوب، پول، سلامتی و غیره تمرکز می کنید، همان چیزها را جذب می کنید.

اگر انرژی مثبت بدهید انرژی مثبت دریافت می کنید و بالعکس اگر انرژی منفی بدهید انرژی منفی دریافت خواهید کرد.

اما انرژی منفی اغلب از ترس های ما گرفته می شود، ترس از دست دادن، ترس از تغییر، ترس از آینده بد، ترس از بی پولی، ترس از ازدواج بد، ترس از تصادف و … اینها ترس هایی هستند که گاهی اوقات ذهن شما می تواند ناخودآگاه درگیر شدن

آیا درسته از هرچی بترسیم سرمون میاد

فقط از هیچ چیز نترسید، بلکه از هر چیزی هیجان زده شوید، در واقع انرژی زیادی برای این موقعیت می گذارید و این موقعیت را به سمت خود جذب می کنید که یکی از آنها انرژی ترس است.

اگر نسبت به واقعیات احتمالی درازمدت احساس ترس و اضطراب می کنید، با این کار در واقع انرژی را به آن موقعیت صادر می کنید و آن را به زندگی خود دعوت می کنید.

برعکس، این مورد هم وجود دارد، یعنی گاهی اوقات احساسات خوشایندی را به سمت یکی از اهداف خود ساطع می کنید و هیجانی پر از احساسات خوشایند و محرک احساس می کنید و این حالت را چندین بار در خود تکرار می کنید و سپس می بینید. آن موقعیت به عنوان موقعیت، شما به طور عینی در زندگی درک می کنید.

مشابه:  چرا سطح آب در لوله مویین فرو رفته است فیزیک دهم

در واقع باید بگویم که ذهن ما یک دستگاه فرستنده و گیرنده بسیار قدرتمند است. فرستنده افکار و تصاویر درونی است و گیرنده احساساتی هستند که جان می گیرند، بنابراین این عبارت که از هر چیزی که به ذهنتان می رسد می ترسید در بیشتر موارد درست است.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

3 دیدگاه‌

  1. اشكان گفت:

    من که خیلی از خوندن این مقاله لذت بردم. بعضی قسمت‌هاش واقعا به چیزهایی که تجربه کردم مربوط میشه. دست مریزاد برای نوشتن این مقاله خوب و کاربردی.

  2. پريسا گفت:

    سلام! مقاله خیلی خوبی بود و من از خوندنش خیلی چیزای جدید یاد گرفتم. نویسنده خیلی خوب موضوع رو توضیح داده و به نظرم این مطلب رو همه باید بخونن. مرسی از نی نی سایت!

  3. صبا گفت:

    خیلی مقاله جالبی بود! واقعا اینطوری احساس می‌کنم که هر چی بهش فکر می‌کنم، اتفاق می‌افته. من همیشه به قانون جذب اعتقاد داشتم و این مقاله هم تجربه‌های خوبی که با قانون جذب داشتم رو تایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *